dilluns, 30 de juny del 2008

Cronica d'en Xavi Garcia a la durisima triatlo de Banyoles

A les 8 del matí ja hi havia un munt de gent fent cua per entrar a boxes i realitzar el ritual de preparar tot el material per fer que les transicions siguin el més ràpid possible. Degut a la gran participació de triatletes no hi havia gaire espai per col.locar les coses per tant haviem de ser molt meticulosos i ordenats.
Amb una puntualitat suïssa a les 8:30 començava la prova de natació tenyint tota la zona del club d'escuma blanca. Una marea de triatletes començaven a nedar, només una petita part d'una llarga prova que duraria varies hores. La prova consistia en un circuit triangular que s'havia de nedar dues vegades. Tot ha transcurregut sense complicacions ni cops i he acabat la natació en 40 minuts i aproximadament en la 50è posició.
La transició no ha estat molt ràpida ja que per la bici havia de posar-me el mallot, els mitxons, el casc, ulleres, ...tot i aixó, un cop ha agafat la bici sabia que ara era la meva oportunitat per remuntar posicions. Només de començar les cames em responien bé i les sensacions eren molt bones. De Banyoles a Besalú m'ha sortit una mitjana de 37.5 km/h. La primera volta l'he fet en 60 minuts a una mitjana de 35 km/h i la segona amb 61 minuts. A l'arribar a la transició anava en la 21è posició. Tot i que em trobava bé sabia que els 20 km de carrera serien molt durs ja que la cursa a peu és el meu taló d'Aquiles. Tal i com havia previst i tot i no patir rampes la calor ha fet sortir, com diu en Perico Delgado, "el hombre del mazo" i la última volta a l'estany l'he fet força pajarón.
Competició: Triatló B Banyoles (2.2 km natació, 70 km bici, 20 km carrera)
Participació CC Banyoles: Xavi Garcia
Inscrits: 291
Posició general: 31
Temps parcials: 40 minuts natació + 2h 05 min bici + 1h 29 min carrera
Temps Total: 4h 14 min.
Tot i aixó estic molt satisfet de les sensacions i de la posició final.
Bé, fins a la pròxima competició!
Xavi Garcia