dijous, 23 d’octubre del 2008

1ª Volta a Olot amb la familia i salutació en Joan Llaneras



Aquest passat diumenge vam sortir plegats amb les meves filles, la Judith i la Laia amb bici de carretera, acompanyats per dos grans amics meus i a l'hora socis del club, en Joan Nicolàs i en Jordi Guinó.
A les 8 del matí ens disposem a empendre la marxa des de Serinyà passant per Besalú, Argelaguer, Tortellà i parada a Montagut per saludar a l'amic Llaneras, encara que sigui en paper cartró, fer quatre fotos i apa som-hi, ritme tranquil i seguim per la carretera que ens porta fins a Castellfollit de la Roca, on passat aquest poNegritable ens desviem en direcció Sant Joan les Fonts i cap a La Canya, travesem Olot en direcció Santa Pau, pujada a bon ritme, parem a Can Xel a abrigar-nos un xic i enfilem cap a Mieres pasant per Sant Miquel de Campmajor acaban la ruta on em començat al matí, Serinya. 4h:05m./72 Km. O sigui, el que es el mateix, la volta a Olot, que tots coneixeu de sobres. 
Us comento aquesta sortida doncs per a mi té un sentit un tan especial, doncs era la primera sortida en bici de carretera on compartia Km's amb una part important de la meva familia que són les meves filles i com us podeu imaginar, crec que tots estareu d'acord amb mi, no hi ha res més gratificant quan pedales que anar ben acompanyat, si és amb bons amics, amb la familia i amb un bon dia, millor. Fins la propera, amics.
Jaume Fores