dijous, 12 de febrer del 2009

En Pere Batllori, nou corredor de l'ESPA, comenta la cursa de Riudarenes de BTT.

Hem fet la segona cursa de l’any, i si a Maçanet hi havia fang, aquí deu n’hi do!De bon matí fotia un fred de collons, Aquest hivern anem ben servits de pluja i de fred. Comentàvem aquest matí, que aquesta temporada no en farem prous per pagar pastilles de fre, cadenes, pinyons, etc.La participació ha estat bona, deuen estar contents els de Riudarenes.El circuit ha estat el mateix de sempre, aproximació fins al cim de la cursa, el castell d’Argimon, trialera nova i heavy. A partir d’aqui: baixades i corriols amb petits talls de pista per enllaçar els corriols i més corriols. Han tingut feina.No estic tenint un inici de temporada massa fàcil. Treballo molt i entreno poc, suposo que ja vindran temps millors, ja anirem millorant poc a poquet.Ja de sortida no m’he trobat massa bé, sempre sembla que els altres van més de pressa. Pujant al castell no anava gaire fi. Hem fet el corriol de baixada, n’he trobat algun que anava a peu i m’ha fet baixar. Quan ha quedat tot net, he pogut anar al meu ritme.A partir d’aquí, tot han estat corriols i més corriols. Molt de fang. Finalment he optat per agafar-m’ho com un bon entreno atès que tampoc podia disputar res.M’ha atrapat en Putxi i anàvem junts quan a petat la cadena. He continuat tot sol.A un parell de quilòmetres de l’arribada m’he trobat en Blasco que anava totalment fos, a mi no em sobrava gaire res.Avui ha vingut tota la llopada de veterans i he quedat seté.Finalment fer constar la meva queixa cap a la organització per la MANCA D’AIGUA CALENTA en els vestuaris.Per un moment, m’he pensat que havíem tornat 15 anys enrere quan en els vestuaris (si és que hi havia vestuaris), no hi havia aigua calenta.Em consta que des de l’organització s’han fet esforços per arreglar-ho, però que no ha estat possible.Als organitzacors us aconsello que en una propera ocasió, feu la comprovació abans, i no després.Paguem 20 € i estem al segle XXI, per tant, això no hauria de passar.Fins la propera!
Pere Batllori